Samstag, 7. November 2009

Chrank, Kino und feine Zopf

hüt isch wieder en sunntig wo mich extrem fuxt, will ich gnau weiss dass momentan d chillers z root am unihockey spiele sind... aber ich ha glich au no es paar sache zum verzelle.

mier sind ja s ganze letschte wuchenend chrank im bett gläge mit fieber, chopf- und halsweh. mier sind gli wieder einisch überem berg gsi, dh üs isches scho gli wieder besser gange, aber mier sind am mändig glich beid no dihei bliebe zum üs chle schone. ebefalls hend mier die wuche ufs velo verzichtet, will das villicht no chle z sträng gsi wär, will mier hend doch immer no en hueste wo üs chle plaget und de ander grund isch, will ich wieder mal en platte ha obwohl ich sit meh als einere wuche s velo nöme brucht ha :)
am zischtig sind mier de wieder id schuel und hend festgstellt, dass au imene andere schuelkolleg ned so wohl isch, aber de depp (schlitzaug halt) isch lieber id schuel und hed sich durequält als dass er dihei bliebe wär. de rest vo de wuche isch de riebigslos abgloffe, vorallem bim koreanische kolleg, will de chle "the shits" gha hed :)

am fritig abig sind mier dihei bliebe, will üs nonig ganz nach party gsi isch und mal en ruhige abig tuet au (im geldsäckel) mal guet. am samstig sind mier defür ned uf de fule hut umegläge, sondern mier sind gäge mittag richtig city, will mier mitem schuelkolleg für is kino abgmacht hend. also eigentlich wär planet gsi, dass mier a lake tinaroo gönd am samstig chle go wakeboarde und fun ha. jedoch hed s wätter en strich dur d rächnig gmacht (aber es rägnet ja nie gell mami), also d wätterprognose sind gar ned guet gsi, aber am samstig sälber isches de eigentlich no schöns wätter gsi. heja aber es hed au öpis positivs, ich ha mier nämlich so richtigi aussie boots bstellt, wo ich de ide schwiiz im winter cha alegge. leider hends die wo ich ha welle ned grad a lager gha, aber i öpe 3 wuche söt ichs übercho :)
uf das abe bin ich d mirjam und de yu (das isch de japanisch schuelkolleg) is kino de film vom michael jackson "this is it" go luege und am abig no mit me wiitere kolleg go s cairnser nachtläbe go unsicher mache.
s hütige zmorge isch also sehr erwähnenswert, will mier hend en guete alte zopf gha, wo d martha ide stadt bimene schwiizer bäcker kauft hed. und pflichtbewusst wie mier sind hend mier no üsi husi vom weekend erlediget und eifach chle umeghanget, will hüt heds würklich grägnet, besser gseit es hed gschüttet wie us chüble. aber das hed üs ned gross gstört, will mier söttet eh wieder mal üses zimmer chle ufruume und putze ;)

gruess us down under and cya

PS: hopp chillers!!

PPS: mier hend jetzt scho 8 vo 12 schuelwuche hinder üs... time flys!




Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen